Kursus i influencermarketing

Få styr på influencermarketing med et kursus udbudt særligt til DRC's medlemmer. Her får du hjælp til best- og worst practice, når det handler om influencers. 

På kurset får du konkret indhold med dig hjem, så din HORECA-virksomhed får mere ud af influencer-samarbejder. Hvordan sikrer man fx et øget udbytte af den tid, de borde eller de overnatninger, du måske allerede bruger på influencers?

Vi ser på muligheder og faldgruber, og du går fra kurset med en konkret handlingsplan, som du kan arbejde videre med hjemme i din virksomhed.

Kurset er derfor målrettet små og mellemstore virksomheder, der ønsker at arbejde med influencer-marketing, men er i tvivl om hvordan man gør.
I ser et potentiale i at arbejde aktivt med influencer-marketing, men savner viden, redskaber, inspiration og sparring. Vi hjælper jer til at få skabt en konkret plan og udvælge hvilke influencers, der matcher din virksomhed/dit brand.

Kurset finder sted tirsdag d. 14. januar fra kl. 10.00-15.00 og koster 2.000 kr. for medlemmer af DRC og REGA og 3.000 kr. for ikke-medlemmer.
En introduktionstime til 400 kr. kan tilkøbes, hvis man er ny på området.

Program:

Introduktionslektion (kl. 9-10):
Grundlæggende introduktion til influencer-marketing

Kursus i influencer-samarbejder (kl. 10-15):

  • Introduktion til influencers – primært i dansk og nordisk perspektiv
  • Opstil konkrete mål for influencer-samarbejde
  • Valg af de rette influencers
  • Aftaler og samarbejder – sådan skrives der kontrakt
  • Brug af influencers indhold på dine på egne kanaler
  • Præsentation af cases – hvor det virker
  • Dialog og sparring om din egen plan
  • Tips og tricks – undgå faldgruber
  • Muligheder ift. kampagner og sæsonindsatser.

Læs mere og tilmeld dig her.