En unik mulighed for en stor international messe
Branchen // FødevarerNu har du muligheden for at komme med til en af verdens førende messer for restaurations- og hospitalitybranchen, når HOST Milano vender tilbage i oktober 2025. Og én repræsentant fra din virksomhed kan få alle udgifter betalt. Der er kun få pladser tilbage, men som medlem af DRC har du fortrinsret – så skynd dig at ansøge.
HOST Milano samler over 2.000 udstillere og mere end 180.000 besøgende fra hele verden for at præsentere det nyeste inden for storkøkkenudstyr, fødevarer, teknologi og design. Messen dækker otte hovedkategorier, som samlet omfavner hele spektret inden for Ho.Re.Ca. og foodservice – fra foodserviceudstyr, bageri, pizza og pasta til kaffe og te, barudstyr, isproduktion, konditori, møbler og borddækning.
Messen er relevant for alle, der arbejder professionelt med mad, service og gæsteoplevelser – herunder restauratører, hoteller, barer, caféer, cateringfirmaer, indkøbere, distributører, arkitekter, designere og leverandører af udstyr og teknologi.
Det betyder også, at udover at opleve de nyeste trends og teknologier, får du mulighed for at netværke med branchefolk og internationale leverandører – og du vender hjem med ny viden og inspiration til at udvikle og optimere din forretning.
Det praktiske: Alt betalt for dig som deltager
DANITACOM er i færd med at sammensætte en skandinavisk delegation af indkøbere til messen, som vil få del i en fordelagtig og gratis B2B-kundepakke (gælder for 1 virksomhedsrepræsentant) som bl.a. indeholder:
- Flybilletter (tur/retur) som udstedes af FieraMilano’s rejsebureau
- 3 nætters overnatning på 4-stjernet hotel inkl. morgenmad (check-in d. 16. oktober og check-out d. 19. oktober)
- Bus-transfer tur/retur fra hotel til messe
- Adgangspas til messen med Top Buyer Pass og adgang til Buyers Lounge
- Let frokost under messen
- Adgang til MyMatching-platformen
Hvordan tilmelder du dig?
- Udfylde din forhåndstilmelding via Microsoft Forms du finder via dette link: https://mailchi.mp/danitacom.org/hostmilano
- Efter din forhåndsregistrering vil du modtage en e-mail fra Matching FieraMilano med et link til MyMatching-platformen, hvor du skal oprette et FieraID, fuldføre din profil og indsende din ansøgning.
- Bemærk, at din ansøgning via MyMatching-platformen er den gældende (og ikke blot forhåndstilmeldingen) og denne skal være indsendt via MyMatching senest den 14. juli 2025.
Bemærk, at invitationen kun gælder for én person pr. virksomhed, og at der er et begrænset antal pladser til rådighed. Den endelige delegation udvælges af arrangørerne, og din deltagelse er først bekræftet, når du har modtaget en besked herom. Ved deltagelse forpligter man sig til at deltage tre dage på messen, den 17., 18. og 19. oktober samt afholdelse af minimum 6 møder pr. dag (min. 18 i alt), som skal bookes på forhånd via messens online platform (mere information følger).



Billederne er lånt fra messen 2023
Har du spørgsmål kan du kontakte DRC's medlemschef, Gorm Johansen, på gj@thehost.dk
Vil du vide mere om
vores arbejde?
