Med det digitale personale igennem heywaitr er du sikret, at dine gæster altid bliver spurgt, om der er mere, de kunne tænke sig. Og det kan øge din omsætning.
Vi har øget vores omsætning på drikkevarer med mere end 20% med heywaitr, Pia Remillard, General Manager, IDA Conference
I DRC undersøger vi løbende relevante TECH løsninger målrettet branchen, og vi har derfor valgt at præsentere heywaitr for jer - kort fortalt en platform, hvor gæsterne kan bestille og betale mad og drikke på mobilen. For gæsterne betyder det, at de undgår ventetid på bestilling og betaling af regning. Og for restauranten betyder det en mulighed for mere fleksibel bemanding, bedre mulighed for at håndtere flere gæster og yde god service og ikke mindst mere mersalg.
Dit digitale personale siger JA TAK til mersalg hver gang! Din digitale tjener vil sørge for at dine gæster altid bliver spurgt, om de ønsker at købe mere. Bar snacks til øllen? Skal du have pommes frittes til din tatar?
Og det automatiske mersalgsværktøj sørger for at dine gæster bliver spurgt om det I ønsker. Forestil dig, at heywaitr spørger alle dine gæster, om de skal bede om en kop kaffe efter de har bestilt mad.
Læs mere om heywaitr og fodelene gennem DRC her: