Udvikling af gæsterejse og kontaktpunkter til glæde for gæster

Uddannelse i service, oplevelser og værtskab
Forside » Uddannelse » Uddannelse – Service, oplevelser og værtskab

STYRK SERVICEN I DIN VIRKSOMHED

En akademiuddannelse, hvor du optjener 5 ECTS-point. Uddannelsen giver delvis merit på Asnæs & Vangstrups Akademiuddannelsen i Oplevelsesøkonomi.

En uddannelse, hvor du arbejder aktivt med at udvikle gæsterejsen og kontaktpunkterne til glæde for gæsterne. Du får også værktøjer, som er med til at sikre, at alle medarbejdere er bevidste om netop deres rolle for at det enkelte kontaktpunkt med gæsten fungerer optimalt.

Datoerne i efteråret 2022 er:
5. september (virtuel undervisning)
14. september (fysisk undervisning)
15. september september (fysisk undervisning)
3. oktober (fysisk eksamen/afslutningspræsentation, 30. min)

Datoerne i foråret 2023 er:
10. maj (virtuel undervisning)
24. maj (fysisk undervisning)
25. maj (fysisk undervisning)
7. juni (fysisk eksamen/afslutningspræsentation, 30. min)

Pris: 6.500 kr. excl. moms 

For at blive optaget på uddannelsen skal du som minimum være faglært eller studentereksamen/HF og 2 års erhvervserfaring. 

Hvis du har andet erfaring/kompetencer, kan disse kompetencer eventuelt oversættes, så du kan optages på uddannelsen. Hvis der skal søges uddannelsesstøtte m.v., er der derudover nogle betingelser, der skal være opfyldt.  

Send en mail til uddannelse@asnaes-vangstrup.dk med dine spørgsmål. 

DRC Service uddannelse for restaurationsbranchen- UDVIKLING AF GÆSTEREJSE OG KONTAKTPUNKTER TIL GLÆDE FOR GÆSTER