Kort træningsprogram til medarbejdere i restaurations- og hotelbranchen

Basic Skills
Forside » Uddannelse » Uddannelse – Basic Skills

STYRK DE GRUNDLÆGGENDE FÆRDIGHEDER

Kort om uddannelsen

I samarbejde med Edutasia har undervisere fra Asnæs & Vangstrup sammensat et træningsprogram, som kan lægge ‘baseline’, for den viden som du synes alle dine medarbejdere bør have for at fungere godt sammen og give gæsten den gode oplevelse.

De tre moduler

  • Det gode værtskab - også når det går galt
  • Det gode team
  • Det gode salg

 

Virtuel samling og onlinetræning sikrer fleksibilitet

Hvert modul indeholder en virtuel samling af 2 timers varighed og efterfølgende online-træning. Den virtuelle samling vil blive placeret, så det passer med driften. Derudover er der online træning på en specielt udviklet hjemmeside, som vil indeholde opgaver til individuelle øvelser, gruppearbejde og refleksionsopgaver, som medarbejderen får feedback på.

  • Træningsprogrammet afsluttesmed et evalueringsskema og en AMU-bevis test efter hver dag
  • Deltageren kan forvente at skulle deltage aktivt.
  • Der kan søges lønrefusion, for medarbejdere, som opfylder kriterierne

Download onepager om uddannelsen her.

Det gode værtskab - også når det går galt

Modulet har fokus på hvordan den nye og utrænede medarbejder kan give serviceoplevelsen og udvise værtskab på trods af travlhed, usikkerhed med processerne m.v. Der er også fokus på service-recovery som hindrer at gæstens klage eller utålmodighed bliver en belastning, men tværtimod vendes til en god oplevelse for gæsten og medarbejderen.

  • Hvad er jeres service - DNA
  • Hvordan er jeres gæsterejse/kontaktpunker
  • Hvordan træder du ind på scenen - den nonverbale og verbale kommunikation
  • Hvad er en god gæsteoplevelse
  • Mød gæsten i øjenhøjde
  • Hvad gør du når gæsten ikke er tilfreds

Tidspunkt 
Forløbet begynder den 6. september kl. 9-10.30 - derudover 6 timers online træning.
(47247 Kvalitet i kundeservice i kundekontaktfunktioner)

Det gode team

Modulet har fokus på hvordan man bedst arbejder sammen om gæstens oplevelse herunder håndtere de gnidninger, der kan opstå i hverdagen. Også at kunne se sine egne og andres styrker i teamet. Det giver medarbejderen en hjælp til at kunne forholde sig til samarbejdet i teamet, og hvordan man med sin kommunikation kan få sagt til og fra på den gode måde.

  • Sammenhæng mellem trivsel og gæsteoplevelsen
  • De gode relationer på arbejdet
  • Hvad er dine styrker i samarbejdet med dine kollegaer
  • Den respektfulde kommunikation
  • Hvordan modtager du feedback
  • Hvordan giver du energigivende feedback
  • Hvad når vi ikke er enige

Tidspunkt 
Forløbet begynder den 14. september 2022 kl. 9-10.30 - derudover 6 timers online træning. Forløbet afsluttes med test.
(47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde)

Det gode salg

Du får at vide at du skal sælge. Men hvordan gør du det så du føler dig tryg og synes du er værdiskabende for din virksomhed og for gæsten. Hvordan kan man finde ud af hvad gæsten har behov for. Det at være forudseende på gæsten vegne hvordan kan man det. Få viden og værktøjer til at blive sælger af den gode oplevelse på din måde.

  • Din nysgerrighed er vigtig
  • Hvordan forbereder du dig
  • Hvem er jeres gæster
  • Aflæs gæstens behov
  • Spørgeteknik
  • Hvordan kan du gøre en forskel
  • Bekræft gæsten i det gode valg
  • Husk gæstens feedback

Tidspunkt
Forløbet begynder den 5. oktober 2022 kl. 9-11:00 - derudover 6 timers online træning. Forløbet afsluttes med test.
(47253 Mersalg i kundekontaktfunktioner)

Pris

Deltagerbetaling for hvert modul på 126 kr. pr. dag pr. person for deltagere tilmeldt AMU, der opkræves direkte af samarbejdende skole.

Honorar på 724 kr. + moms pr. dag pr. person for fleksibilitet og tilpasning af indhold til den enkelte, adgang til udvalgte kapitler i bogen Nordisk Servicesyn, adgang til individuel coachingsamtale, brancherettet virtuelt læringsunivers, branchenetværk m.v.

I alt kr. 850 pr. dag.

Ved tilmelding af flere end 3 deltagere er honoraret 624 kr. + moms pr. dag pr. person, i alt kr. 750 pr. dag

For deltager tilmeldt AMU kan opnås lønrefusion på 892 kr. pr. dag pr. deltager i AMU målgruppen.

TILKØB

Honorar på 724 kr. pr. undervisningsdag pr. deltager for fleksibilitet og tilpasning af indhold til den enkelte, adgang til udvalgte kapitler i bogen Nordisk servicesyn, adgang til individuel coachingsamtale, brancherettet virtuelt læringsunivers, branchenetværk m.v.

Ved tilmelding af mere end 3 personer opnås rabat på tilkøbshonoraret på 100 kr. pr. undervisningsdag pr. deltager.

Refusion 

Der kan opnås lønrefusion på 892 kr. pr. undervisningsdag pr. deltager i AMU målgruppen.  

Tilmelding og kontakt

Tilmelding foregår gennem følgende link HER