Vælg en side

Læg grundstenen til en solid fremtid – send dine medarbejdere på uddannelse

21. december, 2021Uddannelse

 

Lige nu er jeres tanker optaget af restriktioner, kompensationspakker og sygemeldte medarbejdere. Men vi opfordrer jer alligevel til at løfte hoved lidt og lægge planer for jeres medarbejderes uddannelse i 2022.

Tilmeld dem en kort basisuddannelse med bred faglig viden, hvis du vil opbygge dine medarbejderes kompetencer inden for både service og værtskab, restaurantdrift, råvarekendskab og bæredygtighed. Danish Hospitality Diploma er den helt rette vej til at styrke både medarbejdere og medarbejderfastholdelsen i din virksomhed.

Danish Hospitality Diploma er blevet til i et bredt samarbejde mellem virksomheder, medarbejdere, erhvervsskoler og Danmarks Restauranter og Cafeer (DRC). Formålet har været at skabe en kort og lettilgængelig grunduddannelse, som giver deltagerne en bred faglig fundering og samtidig inspirerer dem i deres daglige arbejde. Der ud over har vi tilføjet lidt ekstra krydderi til uddannelsen med ambassadører fra hele gastro- og hospitality-Danmark samt flere spændende virksomhedsbesøg.

Ambassadører:
Deltagerne kan blandt andre møde:

  • Anders Justenlund, som er lektor og forretningsudvikler i Int. Hospitality og Service Management ved University College Nordjylland (UCN) i Aalborg. Hans faglige ekspertise ligger indenfor service design, kreativ nytænkning, forretningsmodeludvikling, strategi udvikling, innovation og entreprenørskab – med primært fokus på hoteller og restauranter
  • Erik Kroun, Driftschef Madklubben. Erik vil fortælle om sit lange og spændende arbejdsliv som bl.a. souschef i Kong Hans Kælder og på Søllerød kro, som køkkenchef på Restaurant Sletten og som kok for et hold af sultne FCK-spillerne. Erik har ligeledes deltaget i et hav af kokkekonkurrencer og er i dag også friluftsvejleder, hvor han gør en dyd ud af at undervise i mad over åben ild og mulighederne der ligger heri.
  • Gitte Nødskov som vil undervise i Salg og Service. Gitte kan bidrage med mange konkrete eksempler efter mange års erfaring indenfor Salg og Marketing på 4 og 5-stjernede hoteller i København og udlandet.

Forløbet er målrettet medarbejdere med ingen eller kort brancheerfaring, og formålet er at styrke deltagernes basale kompetencer indenfor hospitality. Det gælder alt fra fødevarehygiejne og råvarekendskab til nøgletal, salg- og servicefærdigheder. Uddannelsen lægger vægt på medarbejderens eget ansvar for at skabe en ordentlig arbejdsplads, være en god kollega og vært - alt sammen set i lyset af at skabe den bedst tænkelige gæsteoplevelse. Uddannelsen kan tages på dansk og engelsk.

Tilmelding foregår HER
Læs mere om uddannelsen HER

Vær opmærksom på, at tidsplanen kan ændre sig ved eventuelle nye restriktioner eller forlængelse af de nuværende.

Vil du vide mere om

vores arbejde?