Skab likviditet med fakturakontrol af indkøbsdata

Verum giver restaurationer mulighed for hurtig likviditet ved analyse af indkøbsdata. Systemet benyttes bla. til fakturakontrol, forhandlingsgrundlag og aftalestyring.

Verum analyserer på de bagvedliggende indkøb og sørger for, at restaurationer godtgøres for eventuelle fejl og mangler. Teknologien regner tillige tre år tilbage i tiden og finder fejl, der viser, at restaurationer samlet set betaler for meget for ca. 5% af sine kontraktpriser. Der er derfor mange penge at indhente.

Som noget helt eksklusivt tilbydes DRC’s medlemmer en lav opstartspris, som først skal betales 3 måneder efter opstart. Således kan restauratører få likviditet her og nu - og samtidig sikre et fundament for ansvarligt indkøb under og efter COVID19-krisen.

Verum ønsker at skabe transparens i et ellers ikke gennemskueligt arbejde og endvidere sikre, at restauratører kan få omsætning i denne kritiske tid. CEO for Verum Group, Frederik Hemmingsen, fortæller:

"Vi har et klart mål om at skabe hurtig likviditet og bidrage til, at restaurationsbranchen kan komme ovenpå hurtigst muligt, når der åbnes op for Danmark igen. For at hjælpe med dette, tilbyder vi derfor en ”indkøbshjælpepakke"

Teamet i Verum Group er klar til at modtage henvendelser og fortælle mere om, hvordan din restauration kan spare penge - og ikke mindst få en god portion penge udbetalt for fejl og mangler i tidligere ordrer.

Det tager 5 minutter at komme i gang. Læs mere på www.verumg.com/drc eller kontakt teamet direkte på tlf. 2883 0336 eller mail salg@verumg.com. Husk at oplyse, at du er DRC-medlem.

Verum Group er samarbejdspartner med DRC